I Love House Music!!

I Love House Music!!

lunes, 7 de febrero de 2011


1. Una vegada has creat el personatge, el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de guaitar per la finestra... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre mira per la finestra, per exemple: -Quines ganes de veure'l arribar, estic trista perquè em sent sola, etc... 10 línies com a mínim i tot el primera persona del singular.

Ara que estas penjada per la finestra no dius res,aixo et pasa per matar al Pere si l´aguesis matat seguiries viva y amb les banyes, pero el bares matar i yo te e matat a tu, o no arriba la policia e de partir per la porta trassera!,adeu desgraciada.Me persegueix la policia , y no tenc ron e de anar a comprar.Una botella de ron perfavor,gracies adeu.robare un cotxe de la gasolinera.que be ara despistare ala policia conduiguent a 180 i amb la botella oberta jajaj.No,una barrera de cotxes de policia!ya esta anire pel camp y em ficare pel bosc fins la carretera.per fi els e despistat,que es aixo que hi ha dins una bosa ,una pistola!anire a atracar la gasolinera.Les mans a l´aire aixo es un atrac donem totes les botelles de ron y vodka.que be ara entenc 20 botelles en total jajaj ningú pot aturarme jajajaj.ya e vegut totes les botelles em trop malament.ya es la meva hora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario