I Love House Music!!

I Love House Music!!

lunes, 14 de febrero de 2011

1. Escriu una carta d'amor a un ser estimat, ja sigui correspost o no correspost, familiar o de parella... Vint línees com a mínim. Com sempre, acompanya-la d'una imatge...

  
La meva carta.

Mai se m’han donat bé les cartes d’amor, no sóc gaire bona per demostrar els meus sentiments. Soc incapaç de trobar les paraules exactes per poder descriure el que sento per tu . La meva intenció no és escriure’t un piló de paraules maques que no surtin del meu cor .  No recordo des de quin moment exacte em vas començar a agradar, sincerament crec que sempre ho has fet. Haver estat amb tu aquest temps  ha estat el millor que m’ha passat en la vida. He après a estimar una persona molt més del que m’imaginava i tot és gràcies a tu. Mai oblidis tot el que t’he estimat i el que encara t’estimo. La nostra història no ha durat tot el que haguéssim volgut, tot i així, sempre seràs una persona inesborrable per mi. No et vull oblidar, simplement ho vull superar, ja que sé que mai tornarem a estar junts i això m’angoixa cada cop més.Com t’he deixat marxar? Sento tots el errors que he comès amb tu, que han estat suficients per que et cansessis de mi , però m’has demostrat que el que sents per mi és molt més fort i has continuat lluitant fins al final. Sento no haver sabut lluitar i haver donat tot el que podia donar de mi.Tinc por de tantes coses que aquesta no m’ha deixat viure els meus sentiments per tu.  El nostre amor ha estat magnífic, però de sobte, un dia tot es va esvair. Ara ja no sé continuar sense tu i caic en una espècie de monotonia idiota on mantenir les aparences és el més important, en realitat estic destrossada. Els teus ulls, el teu somriure, les teves mans… tot el que mai podré tenir prop meu perquè ara ja ets lluny del meu costat i sé que mai et podré tornar a recuperar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario